Fin dag!

Hejsan alla läsare!
Jo idag är det sånt fint väder och mamma vill att jag ska komma ut lite
och det vill jag också, men jag tror bara att jag vill till uteplatsen eller nåt?
Inte göra något stort och jobbigt.
Helst vill jag bada med någon kompis eller mamma då , men inte idag.
Har bara badat en enda gång detta år skandal!
Imorrn ska min syrras kompis sova över och jag ska INTE få va med haha...
Ibland när jag tänker på det har jag inte många vänner jag kan göra saker med.
Asså jag har två, men det är min syrra kompisar också och dom får jag aldrig vara med längre
känns det som.
Dom tre ska åka till Gottland vilket gör mig ledsen eftersom dom inte tänkt på mig.
Men det är ju så att om inte min syrra är med blir det konstigt.
Fast jag ska ju börja i en ny skola i höst och då kommer jag nog lära känna fler.
Men jag kan ju inte vara säker på det.
Skulle bara vilja vara med en komips eller, jag vet inte?

//Samuel

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hmm, asså jag har alltid haft det på datan !

2010-06-25 @ 16:08:30
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. skicka till dig ? Nej tyvärr.

2010-06-25 @ 21:21:28
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback