Ny kamera, kinamat och grannar...

Hallå där!!!!
Idag har det hänt mycket ska jag säga, ja tidigt på morgonen
så väckte mamma mig (vi skulle gå till centrum) ja då satt jag på
mig kläder sen gick vi. Vi började med att gå till ONOFF för jag skulle titta på kameror.
Jag skulle spara till en själv, men det var rea så vi slog till med en Nikon D3000.
Gud va bra den e. Dom som jobbade på onoff sa alla att dom hade den och att dom var supernöjda.
Har tagit en del kort idag faktikst (haha)
Ja sen så skulle våra grannar komma och äta kinamat hos oss som dom hade köpt mmm... gott.
Det var som en adjömiddag för dom ska flytta imorrn phuhu vi som haft så kul i alla dessa år, sorgligt.
Vi spelade frågesport (och jag fuska absolut INTE) Haha neeej!!!
Sen lyssnade vi på band från förr som min syrra och hennes och min kompis hade spelat in.
Haha det var så kul dom lät så små på bandet.

Det har varit en rolig kväll och hoppas det blir många fler sånna.
Imorrn kommer vackra bilder från min nya kamera så klart!

//Samuel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback