Onsdag - Lördag

Japp detta blir ett långt inlägg så häng med.

Onsdag:
Min moster kom hem till oss. Nästan direkt när hon kom gick mamma, moster och min syster
till ballkongen för att sola och prata. Sen skulle vi äta middag. Det blev kyckling och lite grönsaker.
Vi pratade och hade väldigt trevligt och kul. Min syster och jag hacka upp oss på en grej så vi nästan
dog av garv, hahah....
Sen blev det efterrätt och medans vi åt såg vi på ett spännande program med ormar råttor och sånt
som min syrra inte tyckte så mycket om, men men.
Och lite senare på kvällen tog vi te med en kvällsmacka.

Torsdag:
Jag vaknar runt tio och såg att familjen var på tomten. Jag gick dit med min morronrock.
Där satt som och SOLADE igen och åt frukost. Dom var hemskt pigga vilket gjorde mig sur.
Min moster lärde mig att lösa soduko stavas det så? Ja ja hon lärde mig i alla fall och nu kan JAG!
Vid tolv åkte min mamma och moster inte till stan för att shoppa äta och se på konsert (Rod Stewart)
Ja sen kom dom hem vid elva och min syrra och jag hade precis sätt på Gresy anatomy och ätit popcorn.
Tog så klart te och macka också.

Fredag:
Missommarafton? NEJ! Men för oss va de det. För mamma trodde det var det men sen kom hon på
att det inte vad det, så det blev helt enkelt två Missomrarafton för mig detta år.
Sen kom min andra moster hit för att äta grillat med oss. Hon sov också här denna dag.
På kvällen gjorde vi någon ordlek som faktiskt jag hitta på, det va kul!! :)

Lördag:
Mina mostrar skulle åka till Italien och pappa skulle skjutsa dom till Arlanda. :D
Min familj åkte till min kusin som fyllde år. Där åt vi tårta och kakor drak gott och hade det skoj.
När vi kom hem skulle mamma så klart titta på bröloppet, men det blev strömavbrott så det gick inte för sig.
Strömmen hade varit borta länge och mamma och pappa orkade inte vänta så dom gick ut och gick.
Typ efter 20 minuter efter dom hade gott kom strömmen tillbaka och mamma rusade hem för att se den kunliga middagen.

Lite kort hur mina dagar sett ut.

//Samuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback